Heropening van de onderhandelingen in Malltaur

Een intern bericht sturen
Aan:
CC:
Onderwerp
Bericht
vet - cursief - onderlijnd - titel - link tekst - alinea - voorbeeld
Reageren op dit item
Titel
Reactie
vet - cursief - onderlijnd - titel - link tekst - alinea - voorbeeld
  Gebruik mijn ondertekening
25-4-2004, 16u16, door cognifore
Nu er weer een jaar voorbij is lijkt het me bevorderlijk voor de goede orde om de gesprekken in Malltaur te heropenen. daarom wil ik graag alle landen oproepen om were deel te nemen aan de gesprekken, en al hun vraagstukken, problemen en keuzen voor te leggen aan de Raad.



pagina's: 1, laatste

Reacties

door aZaZeL
De Lich, 3358 / 5810
gepost: 25-4-2004
om 16u20
Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
Ich Magrûl stuurt een delegatie naar Mallthaur.




Zij hebben de volgende punten op het programma.




1: De Urtalaanse Oorlog: wat zijn onze plannen met Urtalan na de oorlog




2: binnenlandse problemen door orcs invasie




3: Tanmarin: een dreiging of niet? waarom investeren ze plotseling zoveel in oorlogsindustrie




4: Kindar? bondgenoot of eeuwenoude vijand?



door cognifore
draak, 213 / 308
gepost: 25-4-2004
om 16u28
Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
hier zouden we aan willen toevoegen:





  • wat te doen met De Vuist nu die volledig bezet is?




  • is er voordeel bij het aanleggen van spoorlijnen tussen verschillend hoofdsteden?



||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||







Het leven is een spel; game over.
door Aditu
mandraak, 456 / 2495
gepost: 25-4-2004
om 16u34
Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
Malltaur laat delegaties van elk land binnen (ook van Urtalan), met volledige immuniteit, zolang niemand zich misdraagt. Indien dit gebeurt, zal die persoon het land worden uitgezet. De delegaties worden begeleid door de koninklijke wacht. Ook wordt er aangekondigd dat er een speciaal gebouw gezet gaat worden om deze vergaderingen in de toekomst te houden.







@Raska: ik zet een speciaal gebouw hiervoor (zoiets zoals het gebouw van de VN in New York). Wat gaat mij dit kosten.





I will not yield to evil, unless she's cute

Koen Ven
door Raska
mandraak, 1953 / 10811
gepost: 25-4-2004
om 18u26
Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
7BNP
------------------------------------------
Productie Lines The Movie
door mOrf
draak, 180 / 482
gepost: 25-4-2004
om 18u58
Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
De onderhandelingen zijn oorspronkelijk in Malltaur begonnen, omdat Malltaur neutraal was in de toenmalige conflictsituatie. Malltaur heeft nu aangetoond dat ze dit niet langer zijn. Daarom stelt Urtalan voor om de onderhandelingen te verplaatsen naar Gaiarel of Dromulan. Twee neutrale, stabiele naties.






Je kan niet verdwalen als je niet weet waar je naar toe gaat
door Kung-Fu_Salubri
draak, 387 / 950
gepost: 25-4-2004
om 19u00
Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
Lithenia ziet hier de waarheid van in. Door zich te mengen in de oorlog in Urtalan heeft Malltaur zichzelf van haar neutraalheid berooft.


_____________________________________

... That depends on your interpretation of the facts
(i don't know)

door Benshin
Zoolander, 1131 / 2688
gepost: 26-4-2004
om 15u59

gewijzigd door Benshin
26-4-2004 om 16u01

Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
Tanmarin bericht op de mogelijkheid van het zijn van een dreiging het volgende:




Tanmarin is geen dreiging. Zoals jullie zelf al hebben gemerkt is Tanmarin een land wat staat voor gelijke rechten van Orcs. Velen zijn het hier niet mee eens. Dat frustreerd Tanmarin aan de ene kant, maar laat hen koud aan de andere kant: Ze vinden het zonde van het verschil in visie, maar denken dat ze het zelf moeten weten. Gezien Tanmarin veel Orcs in 'huis' heeft, wil Tanmarin ook garant kunnen staan voor hun veiligheid: Een goede bescherming tegen mogelijke Anti Orc Agressors. Ik neem aan dat u dat kunt begrijpen. Veel Orcs op/in een land kunnen leiden tot een makkelijk doelwit.




Over Urtalan.




Het is duidelijk geworden, dat het volk er ook niet achter staat. Achter de oorlog bedoel ik. We kunnen hen verder laten terroriseren, of we zorgen dat we dit bij de wortel aanpakken: De regering. Vol corruptie en eigen wil, vernietigen ze het land, de bevolking en hun toekomst. Ze leven niet voor hun volk. Tanmarin bied hierbij aan, daarbij te assisteren, en wil desnoods wel een grote rol spelen bij het keren van dit ongelukkige tij.




- Vertegenwoordiger en Raadsman, Jamer Honher, afgezant van Lord Commander Kietov Keller


door Kung-Fu_Salubri
draak, 390 / 950
gepost: 26-4-2004
om 20u02
Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
Wat voor bewijs is er nou dat de Urtalaanse regering achter al dit gemoord zit? Een verdachte handelaar die een paar makkelijk te vervalsen documenten komt deponeren in alle landen, om daarna weer spoorloos verdwenen te zijn?


Mensen, denk eens na! Waarom zou deze handelaar Urtalan's schuld willen bewijzen? Dan zou hij bevel hebben gekregen van zijn land. Toch heeft geen enkel land deze "bewijzen" van zichzelf verklaard.


Het enige wat lithenia nog kan bedenken is een land dat Urtalan zwart wil maken. Waarom zou een land Urtalan zwart willen maken? Omdat hun politieke visies verschillen. Dit land zou een reden willen hebben Urtalan aantevallen. Wat is hier de beste manier voor? Vals beschuldigen van terroristische aanslagen! Als we in die trant denken, zou een land dat Urtalan belegert erachter zitten.


_____________________________________

... That depends on your interpretation of the facts
(i don't know)

door Tekar
draak, 250 / 812
gepost: 26-4-2004
om 22u48
Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
Niet allen de handelaar wees Urtalan als schuldige aan. Er waren nog vele andere tekens.




Celestia begrijpt waarom andere landen een meer neutraal land zouden verkiezen en heeft hier geen bezwaar tegen. Laat ons eerst over een locatie overeen komen voor we de onderhandelingen verder zetten.


Rocking Climbers Movie
door cognifore
draak, 217 / 308
gepost: 27-4-2004
om 7u59
Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
ik ben nog steeds voor malltaur. omdat er bijna geen andere neutrale landen zijn, maar vooral omdat Malltaur in het verleden krachtig, maar nobel heeft gehandeld. malltaur heeft haar grote militaire macht nooit misbruikt voor welk doeleinde ook.


||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||







Het leven is een spel; game over.
door Kung-Fu_Salubri
draak, 393 / 950
gepost: 27-4-2004
om 8u17

gewijzigd door Kung-Fu_Salubri
27-4-2004 om 8u21

Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
Hangt ervanaf hoe men "nobel handelen" interpreteert.


Sommige mensen beschouwen het nobel om samen met 2 andere landen een veel minder machtig land binnen te vallen onder een zwak excuus.




Lithenia stelt voor de onderhandelingen in Gaiarel te houden. Als De Zwarte Roos niet zo geheimzinnig deed over de ligging van hun land, zou het congres daar gehouden kunnen worden.




Een andere optie is altijd nog Dromulan.


_____________________________________

... That depends on your interpretation of the facts
(i don't know)

door Benshin
Zoolander, 1134 / 2688
gepost: 27-4-2004
om 11u35
Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
Mensen, Tanmarin heeft van een vertrouwelijke bron vernomen dat het volk in opstand wil komen en zijn regering omver wil werpen. Het volk steunt het beleid niet!!! Het is de regering die achter al deze oorlogen en acties zit!!! Niet de bevolking! We moeten Urtalan helpen met het omver werpen van de regering, en niet met het verergeren van de situatie. Met uw permissie neem ik die regering onder handen, en is dit snel afgelopen!


door Aditu
mandraak, 461 / 2495
gepost: 27-4-2004
om 13u33
Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
Daar zijn we al mee bezig, zegt de Malltaurse afgevaardigde, en normaal gaat het niet lang meer duren.


I will not yield to evil, unless she's cute

Koen Ven
door Tekar
draak, 253 / 812
gepost: 27-4-2004
om 15u16
Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
Indien Urtalan niet akkoord gaat met onze voorwaarden zullen wij ons genoodzaakt zien de oorlog verder te zetten. Waarna onze voorwaarden waarschijnlijk strenger zullen worden en onze tegemoetkomingen schaarser.


Rocking Climbers Movie
door Benshin
Zoolander, 1142 / 2688
gepost: 27-4-2004
om 17u26
Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
Dan laat ik het aan u over, weledele raadsman...


door DeZwarteRoos
draak, 6 / 8
gepost: 27-4-2004
om 19u39

gewijzigd door DeZwarteRoos
27-4-2004 om 19u40

Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.



Lithenia stelt voor de onderhandelingen in Gaiarel te houden. Als De Zwarte Roos niet zo geheimzinnig deed over de ligging van hun land, zou het congres daar gehouden kunnen worden.





Aan alle leiders,




Dit is de eerste keer dat wij ons moeien in een politieke zaak, maar ze leek ons belangrijk genoeg om er op te reageren.


Wij hebben gehoord over de moeilijkheid om een rechtvaardig land te vinden dat volledig neutraal de onderhandelingen wil leiden. Aangezien wij de ligging van ons land nog altijd niet willen vrijgeven, begrijpelijk, kunnen wij de onderhandelingen niet in ons land voeren.




Toch willen wij uit blijk van goede wil de onderhandelingen organiseren. Ze kunnen doorgaan op een van onze boten op internationale wateren en geleid worden door een belangrijk persoon van onze organistatie. Zo is niemand bevoor-, of benadeeld. Daarbovenop kunnen wij u garanderen dat NIEMAND door onze beveiliging geraakt en er zo geen aanslagen kunnen gepleegd worden, ook wij zullen vanzelfsprekend geen aanslagen plegen. Nog een garantie tegen aanslagen is dat er iemand dierbaar van ons op de boot zal zitten, de persoon die de onderhandlingen leid. Wij zullen er dus alles aan doen om de onderhandelingen zo vlot mogelijk te laten verlopen.




Wij kunnen ons voorstellen dat jullie hooggeëerde leiders allemaal wat huiverachtig staan tegenover dit idee. Wij begrijpen dit wel: wij zouden onszelf ook niet meer vertrouwen als wij onze volledige achtergrond niet kenden. Dus wij zouden toch nog een kleine mededeling willen doen voordat wij deze brief afsluiten. Wij zijn altijd neutraal geweest tegenover iedereen, de aanslagen die wij hebben gepleegd zijn uit naam van andere landen en wij voeren die in opdracht van hen uit. Toch dragen wij geen haat tegenover eender wie naar voor en zijn wij volstrekt onpartijdig.




Hopelijk kunnen jullie tot een besluit komen dat eerlijk is voor alle partijen.




Hoogachtend,


De Zwarte Roos


------------------------------------



Vertrouwen werkt langs twee kanten
door Tekar
draak, 259 / 812
gepost: 27-4-2004
om 21u17
Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
De Celestiaanse ambasadeur lacht eventjes.


Waarlijk wij zullen ons toch niet allen op een boot zetten samen met deze bende. Er hoeft maar één persoon genoeg bieden en we liggen allen op de bodem van de oceaan. Neen, veel liever ziet Celestia dat Dromulan of Gaiarel het nieuwe land dat deze vergadering orgeniseert wordt.


Rocking Climbers Movie
door Kung-Fu_Salubri
draak, 399 / 950
gepost: 27-4-2004
om 21u56
Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
De Zwarte Roos staat garant voor onze veiligheid, hoe dan ook.




Wat zou het voor zin hebben zichzelf een slechte reputatie te geven?




OOC:


Raska wil niet dat er een aanslag gepleegd wordt. Als hij dat niet wil, gebeurt dat ook niet!


_____________________________________

... That depends on your interpretation of the facts
(i don't know)

door mOrf
draak, 186 / 482
gepost: 27-4-2004
om 22u48
Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
@Chorusce: Malltaur heeft zijn militaire macht wel degelijk misbruikt. Het binnenvallen van een land, zonder gegronde reden lijkt mij geen nobel doel. Om nog maar te zwijgen van de aantallen dorpjes die de artillerie heeft platgelegd. Deze inbreuk van neutraliteit is dan ook de reden waarom we de onderhandelingen willen verplaatsen naar een neutraal land zoals Gaiarel of Dromulan.




Ik ben overigens tegen het organiseren van onderhandelingen bij de zwarte roos (ja, je ziet dat goed, geen hoofdletters) omdat dat nogal ingewikkeld zou worden. Zeker voor de communicatie met het thuisland. En de nogal onorthodoxse mentaliteit die daar heerst.






Je kan niet verdwalen als je niet weet waar je naar toe gaat
door aZaZeL
De Lich, 3376 / 5810
gepost: 28-4-2004
om 10u05
Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
Ich Magrûl is dan weer eerder geneigd het voorstel aan te nemen van De Zwarte Roos.


door Benshin
Zoolander, 1145 / 2688
gepost: 28-4-2004
om 12u11
Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
Tanmarin bied met een glimlach aan, dat Tanmarin ook wel onderhandelingen wil organiseren. Maar waarschijnlijk is er niemand in geinteresseerd.




Tanmarin heeft een groot deel van de oorlog gemist, en is in die oorlog niet verwikkeld. Ook heeft Tanmarin nog geen slechte ervaringen met andere landen, en heeft het altijd willen helpen ondanks de afgunst en de kritiek die het kreeg (Ich Magrul's Orc Raids). Ik neem aan dat dat neutraal genoeg is.


door Aditu
mandraak, 466 / 2495
gepost: 28-4-2004
om 12u26
Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
Malltaur is nog altijd bereidt om de onderhandelingen te organiseren, maar indien de andere landen dit niet wensen, stellen wij Gaierel voor als locatie, dit natuurlijk op voorwaarde dat Gaierel hier mee instemt.




@Urtalan: jullie hebben je eigen dorpen in brand gestoken. En bij de hoofdstad hebben we jullie de gelegenheid gegeven je over te geven.


I will not yield to evil, unless she's cute

Koen Ven
door mOrf
draak, 188 / 482
gepost: 28-4-2004
om 17u35

gewijzigd door mOrf
28-4-2004 om 17u37

Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
Ik heb inderdaad een deel van mijn dorpen in brand gestoken, maar pas nadat alle burgers weg waren.


Malltaur heeft dorpen die zich verzetten met artillerie barages weggevaagd.


(dit staat ongeveer letterlijk ergens onder 'de urtalaanse oorlog')




En ik steun de uitnodiging van Tanmarin om de onderhandelingen te organiseren, maar het lijkt mij raadzamer om ze toch in Gaiarel te doen, aangezien Gaiarel al een langere periode heeft aangetoond neutraal en verdraagzaam te zijn.






Je kan niet verdwalen als je niet weet waar je naar toe gaat
door Tekar
draak, 265 / 812
gepost: 29-4-2004
om 13u28
Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.



Malltaur heeft dorpen die zich verzetten met artillerie barages weggevaagd.







Zoals U zelf zegt hebben die dorpen zich verzet. Dat betekend dat zij, hoewel ze zelf goed genoeg wisten tegen hoe een overmacht ze stonden, ervoor kozen om te sterven in plaats van zich over te geven. Hoewel wij deze mannen eren om hun moed was het desalnietemin hun eigen keuze! Ich Magrûl treft hier geen blaam!


Rocking Climbers Movie
door cognifore
draak, 222 / 308
gepost: 30-4-2004
om 15u37
Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
de zwarte roos is dan wel neutraal geweest, ze hebben wel misdaden gepleegd op verschillende staten. die optie valt dus ook af.


malltaur zullen we dus ook niet meer kiezen. daarom stel ik gaiarel voor.


op een van onze reizen daarheen hebben we een eiland zien liggen in de baai dat niet bevolkt wordt door de bevolking daar. hier kunnen de onderhandelingen worden gehouden. het is erg afgelegen, maar goed te bereiken vanuit zee. gaiarel is altijd neutraal geweest en heeft zich nooit ergens in gemengd.




||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||







Het leven is een spel; game over.
door Kung-Fu_Salubri
draak, 408 / 950
gepost: 30-4-2004
om 21u39
Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
Lithenia keurt dit plan goed.




Misschien kunnen we met alle landen samen een groot gebouw neerzetten op dat eilandje, architecturele kennis van alle landen gebruikend, dat alleen gebruikt zal worden voor onderhandelingen. Het gebouw zal ook als monument kunnen functioneren, en een teken van onze beschaving aan ons nageslacht.


_____________________________________

... That depends on your interpretation of the facts
(i don't know)

door Aditu
mandraak, 479 / 2495
gepost: 30-4-2004
om 23u12
Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
Malltaur was al van plan speciaal een gebouw neer te zetten, dus wij zijn voor. We hebben er zelfs al een studie voor gedaan, en die kwam uit op 7 BNP. Natuurlijk zal het nu wel meer zijn, als we allemaal iets willen doen, maar als ieder 5 BNP bijdraagd, kunnen we al iets heel mooi zetten.


I will not yield to evil, unless she's cute

Koen Ven
door cognifore
draak, 224 / 308
gepost: 1-5-2004
om 10u23
Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
als iedereen meedoet komen we op een groot bedrag. daarvoor kunnen we een gigantisch paleis neerzetten. is dit plan definitief?




||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||







Het leven is een spel; game over.
door Benshin
Zoolander, 1160 / 2688
gepost: 1-5-2004
om 16u08
Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
Tanmarin stemt in met de volgende voorwaarden:




Ieder land moet er worden vertegenwoordigd. Er komen een aantal grote vergaderzalen, maar elk land krijgt ook een eigen vleugel waar een groep afgezanten van dat land kunnen werken, en slapen...


door Tekar
draak, 279 / 812
gepost: 1-5-2004
om 17u25
Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
Er zal ook vel geld in beveiliging moeten gestoken worden.


Rocking Climbers Movie
door mOrf
draak, 196 / 482
gepost: 2-5-2004
om 11u44
Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
Ik stel voor dat we het eiland waarop we de onderhandelingen houden uitroepen tot neutraal of intarnationaal gebied. Om zo de neutraliteit van ieder land, dus ook Gaiarel, te verzekeren. Als iedere natie dan een soort bijdrage levert voor maatregelen i.v.m. de veiligheid, onderhoud e.d. kunnen we dit als een neutraal gebied aanzien, zonder dat er iemand aanspraak op kan maken.


Het eventuele bestuur van dit eilandje kunnen we dan door middel van beheertermijnen door ieder land laten doen, of gewoon van overal neutrale personen aantrekken voor de bestuurlijke taken op zich te nemen.




Als Gaiarel natuurlijk geen bezwaar maakt, maar ik veronderstel dat er eilandjes genoeg zijn rond zijn kust.


En op die manier voorkomen we eventuele spionage en terroristische aanslagen in Gaiarel.






Je kan niet verdwalen als je niet weet waar je naar toe gaat
door puk
draak, 93 / 140
gepost: 2-5-2004
om 12u10
Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
De onderhandelingen worden vereerd met de komst van de kamerheer Shikuze van de Kindar. Hij arriveert om te praten over de questie van de troepen in de heilige tempelstad van de Vuist.


Ook laat hij weten dat de Kindar ook hun deel willen afstaan aan het bouwproject om hun goede wil te tonen.


(als ik al Bnp heb natuurlijk )


----------------------------------------------------------------------------------------------------



Haar benen als ranken brachten haar in gestage pas naderbij, haar contouren niet langer verhuld in de onscherpte der afstand



-GG
door Aditu
mandraak, 485 / 2495
gepost: 2-5-2004
om 22u56
Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
Wat vind Gaierel er nu zelf eigenlijk van, alvorens we met bouwprojecten en dergelijke gaan beginnen.


I will not yield to evil, unless she's cute

Koen Ven
door hema
draak, 92 / 127
gepost: 5-5-2004
om 13u03

gewijzigd door hema
5-5-2004 om 13u06

Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
Ik ben het er mee eens, laten we het in mijn land houden op dat kleine zandbakje als iedereen 5bnp levert bouwen we iets heel moois. Daarnaast word er een wedstrijd gehouden waarin iedereen een tekening mag insturen voor het geobuw en elk land suurt 1 jurylid en die beslissen samen wat de mooiste is. Iedereen mee eens? dit land word dan uitgeroepen tot neutraal land maar wel onder leiding van Gaiarel. Als iedereen dan voor zijn eigen bewaking zorgt en zelf voedsel mee neemt dan kunnen we dat op tafels zetten en kan iedereen al het voedsel proeven...volgen er misschien nog wat handelscontracten.




En over dat lezen, ik lees alleen dingen die aan iedereen of aan mij gericht zijn...het zijn anders zoveel berichten en ik heb er vaak niks mee te maken


door cognifore
draak, 233 / 308
gepost: 5-5-2004
om 14u46
Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
mooi, iedereen betaalt 5 bnp om een geweldig groot paleis neer te zetten op het eiland en om er een behoorlijke beveiliging en personeelsstaf neer te plaatsen.


er komen verschillende onderhandelszalen en ook landelijke vertrekken. het eiland is neutraal terrein en van niemand eigendom.




dit is het definitieve plan, iemand er nog wat aan toe te voegen?


||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||







Het leven is een spel; game over.
door aZaZeL
De Lich, 3419 / 5810
gepost: 5-5-2004
om 16u25
Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
Ich Magrûl betaalt de 5 bnp


door Kung-Fu_Salubri
draak, 416 / 950
gepost: 5-5-2004
om 17u49
Re: Heropening onderhandelingen in Malltaur.
Lithenia is ook enthausiast om een steentje bij te dragen aan dit grootse monument, en betaalt ook 5 BNP.


De beste architecten worden gestuurd om de bouw een grandioos succes te maken.


Lithenia stelt voor zich te specializeren in de architectuur qua uiterlijk (kleuren, vormen, maar niet de bouw op efficientie; daar zal een ander land zich mee bezig moeten houden)




Als alle enigszins actief postende landen 5 BNP betalen kom je waarschijnlijk op 60 BNP. Daar moet je wel wat moois van kunnen bouwen.......




Hoeveel welvaart krijgen we erbij als het gebouw klaar is?


Waarschijnlijk zal gaiarel er ook wat bevolking bijkrijgen....


_____________________________________

... That depends on your interpretation of the facts
(i don't know)

door Aditu
mandraak, 497 / 2495
gepost: 5-5-2004
om 18u56
Re: alle landen: plan voor nieuwe onderhandelingen. wil iedereen even lezen en posten?
Malltaur doet natuurlijk ook mee met dit project en schrijft een wedstrijd uit voor architecten. Ook zal het 61ste eskader (transport) ven de Malltaurse vloot beschikbaar gesteld worden eens de werken starten om materiaal aan te brengen.




I will not yield to evil, unless she's cute

Koen Ven
door mOrf
draak, 201 / 482
gepost: 5-5-2004
om 19u14
Re: alle landen: plan voor nieuwe onderhandelingen. wil iedereen even lezen en posten?
Urtalan zal ook 5BNP betalen, maar alle werklieden en architecten heb we hier zelf nodig.






Je kan niet verdwalen als je niet weet waar je naar toe gaat
door puk
draak, 100 / 140
gepost: 5-5-2004
om 23u06
Re: alle landen: plan voor nieuwe onderhandelingen. wil iedereen even lezen en posten?
Mits de Kindar hun hoofdstad terugkrijgen (wat wel eens moet gebeuren) zullen zij ook 5Bnp bijleggen en de beroemde magister Ciceriaal sturen. Hij is de bouwer van de grote tempel, de trots van de Kindar.


----------------------------------------------------------------------------------------------------



Haar benen als ranken brachten haar in gestage pas naderbij, haar contouren niet langer verhuld in de onscherpte der afstand



-GG
door Tekar
draak, 292 / 812
gepost: 5-5-2004
om 23u54
Re: alle landen: plan voor nieuwe onderhandelingen. wil iedereen even lezen en posten?
Ook Celestia betaald en bied sterke werkkrachten aan. Zowel mensen als paarden.


Rocking Climbers Movie
door cognifore
draak, 236 / 308
gepost: 6-5-2004
om 10u24
Re: alle landen: plan voor nieuwe onderhandelingen. wil iedereen even lezen en posten?
Chorusce betaalt 5 BNP




ik stuur de beste dwergen architecten, die bekend staan om hun praktische, doch weinig monumentale, bouw. we hebben in het verleden flink wat architectuur onderzocht, dit zal nu goed van pas komen.




we hebben nu al in totaal 6 van de twaalf landen die hebben gepost dat zij betaaald hebben, wat het totaal op een flink aantal werkkrachten en 30 BNP brengt.


||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||







Het leven is een spel; game over.
door Tekar
draak, 296 / 812
gepost: 6-5-2004
om 13u30
Re: alle landen: plan voor nieuwe onderhandelingen. wil iedereen even lezen en posten?
Celestia zou graag het punt van de Vuist aankaarten.


De orken zijn er nu verslagen en het gevaar op nieuwe Godsoorlogen is ver weg. De Eervolle Kindar zijn echter aangekomen en zijn waardig om dit land te regeren en nieuwe godsoorlogen te voorkomen. Zij kunnen echter hun civilisatie niet uitbouwen omdat de legers van Chorusce hen zonder reden verdrukken. Wij zouden dan ook willen vragen dat Chorusce zich terugtrekt uit dit land waar ze niets hebben (en nooit iets hadden) te zoeken.


Rocking Climbers Movie
door cognifore
draak, 238 / 308
gepost: 6-5-2004
om 13u44
Re: alle landen: plan voor nieuwe onderhandelingen. wil iedereen even lezen en posten?
laten wehiermee wachten tot het gebouw er staat.


ik denk dat we zo wel genoeg hebben om de onderhandelingen te openen. we gaan er dus vanuit dat iedereen het ermee eens is en willend is te betalen?




we beginnen dan ook vanaf nu met de bouw van het onderhandelaars paleis.


||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||







Het leven is een spel; game over.
door Tekar
draak, 298 / 812
gepost: 6-5-2004
om 14u02
Re: alle landen: plan voor nieuwe onderhandelingen. wil iedereen even lezen en posten?
Het lijkt mij dat chorusce op deze manier zijn tijd in de vuist wilt rekken. De onderhandelingen zullen hier voortgaan tot het paleis af is. We kunnen ons niet veroorloven ze stil te leggen. Dus vragen wij nogmaals. Wat is Chorusce van plan in de Vuist?


Rocking Climbers Movie
door hema
draak, 93 / 127
gepost: 6-5-2004
om 17u04
Re: alle landen: plan voor nieuwe onderhandelingen. wil iedereen even lezen en posten?



we beginnen dan ook vanaf nu met de bouw van het onderhandelaars paleis.







Gaiarel stelt voor om de onderhandelingen dit jaar nog in maltaur te houden het paleis/tempel/gebouw is nog lang niet af en er is ook nog NIET aan begonnen, er zou namelijk een wedstrijd komen voor ontwerpen maar nog niemand heeft een ontwerp ingestuurt, laat staan goedgekeurd.




Daarbij betaalt Gaiarel 5 BNP


door cognifore
draak, 240 / 308
gepost: 7-5-2004
om 16u08
Re: alle landen: plan voor nieuwe onderhandelingen. wil iedereen even lezen en posten?
ok het moet dan maar.


we waren van plan het vraagstuk voor te leggen aan de raad. de macht over een land wordt niet zomaar genomen, en geeft men ook niet zomaar uit handen. we hebben geen idee wie de Kindar zijn, en we zouden graag willen dat het land een behoorlijk leiderschap krijgt.


daarbij hebebn we gevraagd voor een kleine vergoeding van de gemaakte kosten, wat de Kindar hebben geweigerd te betalen.


in de oorlog zijn vele chorusciaanse soldaten gesneuveld, en dit alleen om het land vrij te maken van opstandige orks zodat een ander ras dit zomaar achteraf kon innemen. en zo werkt het niet!


||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||







Het leven is een spel; game over.
door puk
draak, 101 / 140
gepost: 7-5-2004
om 16u34
Re: alle landen: plan voor nieuwe onderhandelingen. wil iedereen even lezen en posten?
Wij, de Kindar, weigeren te boeten voor de oorlogzucht van andere naties! Het is ons land en dat is het altijd geweest. Wij veroveren het dus niet, wij HERoveren het. De Orcs die zijn afgeslacht waren goede werkkrachten die wij makkelijk hadden kunnen onderdrukken d.m.v. hun dwaas geloof in Cirion de vuurdraak. Waarom zouden wij bemoeiallen en slachters betalen! Wij hebben uw natie niet agressief behandeld endoch blijft u ons zonder reden beledigen en steelt u ons geboorterecht! Voor de eer van uw voorouders, verlaat de Vuist.


----------------------------------------------------------------------------------------------------



Haar benen als ranken brachten haar in gestage pas naderbij, haar contouren niet langer verhuld in de onscherpte der afstand



-GG
door Tekar
draak, 307 / 812
gepost: 7-5-2004
om 17u29
Re: alle landen: plan voor nieuwe onderhandelingen. wil iedereen even lezen en posten?
De Celestiaanse afgezant knikt beamend bij de spreach van de Kindariaan/ees.


Rocking Climbers Movie
door Benshin
Zoolander, 1171 / 2688
gepost: 8-5-2004
om 16u50
Re: alle landen: plan voor nieuwe onderhandelingen. wil iedereen even lezen en posten?
In de betalen topic is het al vermeld dat ik heb betaald maar nog even voor de formaliteit: Tanmarin lapt ook 5 BNP.


pagina's: 1, laatste

naar boven