Xenolinguïstiek (XL)

Een intern bericht sturen
Aan:
CC:
Onderwerp
Bericht
vet - cursief - onderlijnd - titel - link tekst - alinea - voorbeeld

Dit item bevindt zich in:

Mandragon > De herberg > De Mandragon Maandag Poll

Reageren op dit item
Titel
Reactie
vet - cursief - onderlijnd - titel - link tekst - alinea - voorbeeld
  Gebruik mijn ondertekening
10-1-2010, 0u06, door Gersom



Welke verzonnen taal zou je stiekem toch graag spreken.
Stem
Sindarijns. Geen taal mooier dan elfs. Op dat andere elfs na misschien, maar dat kwam niet in de films.
Klingon. Je hebt niet geleefd als je Hamlet niet in de originele Klingonversie gehoord hebt.
Na‘vi. Ik voel me blauw, groot en 3-dimensionaal.
Smurfs. James Cameron heeft ergens de mosterd gesmurfd.
Esperanto. Die taal wordt tenminste door échte mensen gesproken.
Depe pepe-taapaal. Wapant dapat hepelpt tepegepen mijpijn stoppotteperepen.
C. Mijn computer computer begrijpt mij. Mits de juiste tolk.

Reacties

door Lolindir
lolinator, 5212 / 6329
gepost: 5-1-2010
om 6u34
Antw: Xenolinguïstiek
Nice
Warhammer 8th edition stats:
Win: 22
Draw: 2
Loss: 1
Current Streak: 17
Longest Streak: 17

Click mah poke-egg
door HombreLoboDomesticado
draak, 1185 / 2256
gepost: 5-1-2010
om 7u32
Antw: Xenolinguïstiek
Leuk, maar moet er geen optie 'anders, namelijk...' bij? Ik zou persoonlijk graag Aklo willen spreken.

P.S. Gesmurft is met een t.
RPGbericht
door Raska
mandraak, 9874 / 10811
gepost: 5-1-2010
om 9u16
Antw: Xenolinguïstiek
Ik zou uiteraard Smurfs willen spreken. Dan kunnen er discussies in de maatschappij ontstaan over het feit of het nu kurkensmurfer of smurfentrekker is

EDIT: leuke poll
------------------------------------------
Productie Lines The Movie
door Grubolsch
mandraak, 2541 / 2846
gepost: 5-1-2010
om 10u38
Antw: Xenolinguïstiek
C, uiteraard.
Al gaat mijn voorkeur naar C#.


Grubolsch,
Zoon van Grablak,
Biervat van dienst
door malkav
achterban(k), 6959 / 7020
gepost: 5-1-2010
om 17u05
Antw: Xenolinguïstiek
Adie spreek en schrijf ik al vloeiend.
Dadiet hadieb adiek nadiet madieadier nadiedadieg. Ik zou voor Smurfs gaan,.. enkel en alleen al om de voorbeelden die Raska geeft..


gegroet,
Dennis.


"I'm not going to take back my words
That's my way of the ninja!
Someday, I'm going to become Hokage!"

door Dim
draak, 694 / 773
gepost: 5-1-2010
om 18u45
Antw: Xenolinguïstiek

oorspronkelijk geplaatst door HombreLoboDomesticado

Leuk, maar moet er geen optie 'anders, namelijk...' bij? Ik zou persoonlijk graag Aklo willen spreken.

P.S. Gesmurft is met een t.


Als je favoriet er niet tussen staat, kies dan iets anders. Zo ga ik voor Klingon, gewoon omdat ik van Star Trek hou.


-+-+-+-
Ik leef in 1 realiteit van alle miljarden mogelijke realiteiten, en in deze realiteit blijk ik dusver onsterfelijk te zijn.
door Gersom
code monkey, 7072 / 7246
gepost: 5-1-2010
om 19u09
Antw: Xenolinguïstiek

oorspronkelijk geplaatst door Dim

P.S. Gesmurft is met een t.

Goed opgesmurft.
Jeroen Hendrickx
door Gersom
code monkey, 7073 / 7246
gepost: 5-1-2010
om 19u12
Antw: Xenolinguïstiek

oorspronkelijk geplaatst door Grubolsch

Al gaat mijn voorkeur naar C#.

Met C# heb je nog een tolk of 2 extra nodig als je met je PC wil spreken.
Jeroen Hendrickx
door HombreLoboDomesticado
draak, 1186 / 2256
gepost: 5-1-2010
om 20u04
Antw: Xenolinguïstiek

oorspronkelijk geplaatst door Dim

oorspronkelijk geplaatst door HombreLoboDomesticado

Leuk, maar moet er geen optie 'anders, namelijk...' bij? Ik zou persoonlijk graag Aklo willen spreken.

P.S. Gesmurft is met een t.


Als je favoriet er niet tussen staat, kies dan iets anders. Zo ga ik voor Klingon, gewoon omdat ik van Star Trek hou.
Nou vooruit. Dan maar Smurfs, ook omdat ik daarmee die oververheerlijkte elfen tegenwerk, hoewel ze het uiteindelijk wel weer zullen winnen .

Ik blijf erbij dat Aklo erbij had moeten staan voor de Cthulhianen onder ons.
RPGbericht
door Lolindir
lolinator, 5217 / 6329
gepost: 5-1-2010
om 20u11
Antw: Xenolinguïstiek
Esperanto, want dan kan ik praten met mensen uit alle landen, en smurfen uit alle landen.
Warhammer 8th edition stats:
Win: 22
Draw: 2
Loss: 1
Current Streak: 17
Longest Streak: 17

Click mah poke-egg
door daanio0
draak, 1431 / 3161
gepost: 5-1-2010
om 21u57
Antw: Xenolinguïstiek
Ik heb voor sindarijns gekozen, puur omdat dat een fantasytaal is. En: Fantasy4life.

De rest mag dan ook Fantasy zijn, maar die is (o.a.) Tolkien Fantasy, de beste die er naar mijn mening bestaat.

Na'Vi lijkt me ook nog wel wat hebben, maar ik heb de films nog niet gezien, dus toch maar Sindarijns.
When playing an enemy that has no honor, you'll sometimes have to get rid of your own too to ensure a victory.

7th edition: W4-G2-V8
8th edition: W17-G7-V13
door Raska
mandraak, 9877 / 10811
gepost: 5-1-2010
om 22u02
Antw: Xenolinguïstiek

oorspronkelijk geplaatst door Lolindir

Esperanto, want dan kan ik praten met mensen uit alle landen, en smurfen uit alle landen.

Als ze esperanto kunnen, natuurlijk En iedereen weet dat smurfen een vreemd smurfdialect van esperanto hebben.
------------------------------------------
Productie Lines The Movie
door Gersom
code monkey, 7074 / 7246
gepost: 5-1-2010
om 22u14
Antw: Xenolinguïstiek

oorspronkelijk geplaatst door Raska

Als ze esperanto kunnen, natuurlijk En iedereen weet dat smurfen een vreemd smurfdialect van esperanto hebben.


Dat gaat ongeveer zo:
Smurfa smurfo smurfas smurfajn smurfojn.
Jeroen Hendrickx
door Lolindir
lolinator, 5218 / 6329
gepost: 5-1-2010
om 22u46
Antw: Xenolinguïstiek

oorspronkelijk geplaatst door Gersom

Die gaat ongeveer zo:
Smurfa smurfo smurfas smurfajn smurfojn.

Gelukkig dat de Esperanto-Smurfen niet stotteren.
Warhammer 8th edition stats:
Win: 22
Draw: 2
Loss: 1
Current Streak: 17
Longest Streak: 17

Click mah poke-egg
door HombreLoboDomesticado
draak, 1188 / 2256
gepost: 6-1-2010
om 8u18

gewijzigd door HombreLoboDomesticado
6-1-2010 om 8u19

Antw: Xenolinguïstiek

oorspronkelijk geplaatst door daanio0

Ik heb voor sindarijns gekozen, puur omdat dat een fantasytaal is. En: Fantasy4life.

De rest mag dan ook Fantasy zijn, maar die is (o.a.) Tolkien Fantasy, de beste die er naar mijn mening bestaat.

Na'Vi lijkt me ook nog wel wat hebben, maar ik heb de films nog niet gezien, dus toch maar Sindarijns.
En bedankt!
RPGbericht
door Dim
draak, 695 / 773
gepost: 6-1-2010
om 11u49
Antw: Xenolinguïstiek
Kan iemand me eigenlijk uitleggen waar Na'vi vandaan komt (m.a.w uit welk boek/welke film/...)?

Ik heb er namelijk eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.


-+-+-+-
Ik leef in 1 realiteit van alle miljarden mogelijke realiteiten, en in deze realiteit blijk ik dusver onsterfelijk te zijn.
door Lolindir
lolinator, 5219 / 6329
gepost: 6-1-2010
om 12u57
Antw: Xenolinguïstiek

oorspronkelijk geplaatst door Dim

Ik heb er namelijk eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.

Avatar,
je weet wel, die nieuwe 3D film van James Cameron waarin intergalactische smurfen vechten tegen grote robots.
Warhammer 8th edition stats:
Win: 22
Draw: 2
Loss: 1
Current Streak: 17
Longest Streak: 17

Click mah poke-egg
door Mikkerd
draak, 81 / 450
gepost: 6-1-2010
om 14u46
Antw: Xenolinguïstiek
Klingon natuurlijk

tlhIngan maH!
"Imagination is more important than knowledge" A. Einstein
door daanio0
draak, 1433 / 3161
gepost: 6-1-2010
om 14u55
Antw: Xenolinguïstiek

oorspronkelijk geplaatst door HombreLoboDomesticado

oorspronkelijk geplaatst door daanio0

Ik heb voor sindarijns gekozen, puur omdat dat een fantasytaal is. En: Fantasy4life.

De rest mag dan ook Fantasy zijn, maar die is (o.a.) Tolkien Fantasy, de beste die er naar mijn mening bestaat.

Na'Vi lijkt me ook nog wel wat hebben, maar ik heb de films nog niet gezien, dus toch maar Sindarijns.
En bedankt!


Graag gedaan!!!

Mag ik trouwens ook gelijk weten wat iedereen tegen elven heeft, want een paar zijn er echt heel erg op tegen, maar waarom?
When playing an enemy that has no honor, you'll sometimes have to get rid of your own too to ensure a victory.

7th edition: W4-G2-V8
8th edition: W17-G7-V13
door Mikkerd
draak, 82 / 450
gepost: 6-1-2010
om 15u42
Antw: Xenolinguïstiek
Ik heb al zeker niets tegen elfen, als ik kan speel ik meestal een half-elf (als de spelleider dit toelaat)Kwestie van een beetje een buitenstaander neer te zetten.
Niks tegen mijn rasbloed neven dus, ... Dwergen daar in tegen ...
"Imagination is more important than knowledge" A. Einstein
door Dim
draak, 699 / 773
gepost: 6-1-2010
om 15u47
Antw: Xenolinguïstiek

oorspronkelijk geplaatst door daanio0

Mag ik trouwens ook gelijk weten wat iedereen tegen elven heeft, want een paar zijn er echt heel erg op tegen, maar waarom?


Persoonlijk vind ik het gewoon erg dat iedereen die aan Fantasy denkt heel erg snel bij Elfen uit komt.

Persoonlijk verkies ik Orken.


-+-+-+-
Ik leef in 1 realiteit van alle miljarden mogelijke realiteiten, en in deze realiteit blijk ik dusver onsterfelijk te zijn.
door daanio0
draak, 1434 / 3161
gepost: 6-1-2010
om 16u41
Antw: Xenolinguïstiek
Ik geef toe, bij fantasy wordt over het algemeen al snel aan elven gedacht, maar naar mijn idee net zo vaak draken, dwergen, orken, en nog veel meer. Ik denk dat dit meer van persoon tot persoon verschilt, ik denk bijvoorbeeld bij fantasy het snelst aan dwergen, en dan met name de Lord of the Rings dwergen.
When playing an enemy that has no honor, you'll sometimes have to get rid of your own too to ensure a victory.

7th edition: W4-G2-V8
8th edition: W17-G7-V13
door malkav
achterban(k), 6961 / 7020
gepost: 6-1-2010
om 19u07

gewijzigd door malkav
6-1-2010 om 19u09

Antw: Xenolinguïstiek
Als je Fantasy bijvoorbeeld zou gaan vergelijken met het menu van een 5 sterren restaurant zijn de elfen de biefstuk...
Zoveel delicatessen maar haast iedere simpele ploert kiest voor de biefstuk.. De makkelijke en vooral banale keuze.

edit: De hoofdletter 'E' vervangen door 'e' bij elfen..


gegroet,
Dennis.


"I'm not going to take back my words
That's my way of the ninja!
Someday, I'm going to become Hokage!"

door HombreLoboDomesticado
draak, 1189 / 2256
gepost: 6-1-2010
om 19u53

gewijzigd door HombreLoboDomesticado
6-1-2010 om 19u54

Antw: Xenolinguïstiek
Wat me het meest aan elfen irriteert is hun zogenaamde perfectie en dan met name het feit dat ze zich er zelf vaak nogal bewust van zijn. Ook hebben ze geen gevoel voor humor.
Uiteraard kan dit liggen aan hoe een GM ze neerzet.

Maar ik heb het sowieso niet zo op de conventionele fantasy en je moet dit alles maar niet te serieus nemen, hoor.
RPGbericht
door daanio0
draak, 1437 / 3161
gepost: 6-1-2010
om 21u58
Antw: Xenolinguïstiek
Ik ken elven eerlijk gezegd alleen van Tolkien, warhammer en een paar films/boeken, dus over humor weet ik niks.

Daarintegen, ik ben het er totaal met je mee eens dat ze te perfect zijn, laat ze bijvoorbeeld lang leven, niet eeuwig, en laat er ook hier en daar een misbaksel tussenzitten...
When playing an enemy that has no honor, you'll sometimes have to get rid of your own too to ensure a victory.

7th edition: W4-G2-V8
8th edition: W17-G7-V13
door HombreLoboDomesticado
draak, 1190 / 2256
gepost: 7-1-2010
om 7u54
Antw: Xenolinguïstiek

oorspronkelijk geplaatst door daanio0

Ik ken elven eerlijk gezegd alleen van Tolkien, warhammer en een paar films/boeken, dus over humor weet ik niks.
Elfen nemen zichzelf zo serieus dat je in al die bronnen nog geen greintje humor tegenkomt dat met elfen te maken heeft.

oorspronkelijk geplaatst door daanio0

Daarintegen, ik ben het er totaal met je mee eens dat ze te perfect zijn, laat ze bijvoorbeeld lang leven, niet eeuwig, en laat er ook hier en daar een misbaksel tussenzitten...
Het probleem is niet dat ze eeuwig leven, maar dat dat wordt gepresenteerd als een aspekt van hun perfectie. Het zijn eigenlijk een soort fantasy-ariërs
RPGbericht
door daanio0
draak, 1441 / 3161
gepost: 7-1-2010
om 18u51
Antw: Xenolinguïstiek
Dan zijn we het daar tenminste over eens...

Maar toch: Elk volk, zelfs Nederlanders en Belgen, hebben hier en daar een paar lelijkerds tussen zitten (Jaha, das echt waar ).

Dus waarom elven niet?

Wacht, ik weet het:
De elven compenseren wat de Orks hebben verpest ... Hoewel, de Dwergen compenseren het ook al...
When playing an enemy that has no honor, you'll sometimes have to get rid of your own too to ensure a victory.

7th edition: W4-G2-V8
8th edition: W17-G7-V13
door wittekop
draak, 859 / 953
gepost: 7-1-2010
om 19u43
Antw: Xenolinguïstiek
Ik begrijp echt niet wat iedereen tegen elfen heeft. Orken daarintegen kan ik niet hebben. Maar ik heb in het algemeen niet graag van die "ork, elf, dwerg" fantasy(tolkien buiten beschouwing gelaten). Het is gewoon altijd van hetzelfde en er is weinig origineels meer aan, buiten dan dat in sommige settings de elfen, orken en dwergen zo vervormd worden dat het er geen meer zijn.

Trouwens kabouters zijn veel cooler dan dwergen, en smurfen zijn een soort kabouters (ze wonen allebei in paddestoelen,...) en daarom heb ik smurfs gekozen.
To think I did all that;
And may I say - not in a shy way,
No, oh no not me,
I did it my way.

Frank Sinatra My Way
door HombreLoboDomesticado
draak, 1191 / 2256
gepost: 7-1-2010
om 20u07
Antw: Xenolinguïstiek

oorspronkelijk geplaatst door wittekop

Ik begrijp echt niet wat iedereen tegen elfen heeft.(...)
Noem mij één ding dat leuk is aan elfen.

Smurfen hebben humor. Ze hebben zwakheden en absurditeiten. Smurfen zijn daarom interessanter als rollenspelkarakters. Smurfen zijn zwaar superieur aan elfen, in werkelijk alles!
RPGbericht
door Gersom
code monkey, 7076 / 7246
gepost: 7-1-2010
om 20u24
Antw: Xenolinguïstiek
Behalve dan dat er maar één vrouwelijke variant van is.
Jeroen Hendrickx
door HombreLoboDomesticado
draak, 1192 / 2256
gepost: 8-1-2010
om 16u52
Antw: Xenolinguïstiek

oorspronkelijk geplaatst door Gersom

Behalve dan dat er maar één vrouwelijke variant van is.
Smurfen doen niet aan geslachtelijke voortplanting. Het is dus niet nodig om twee geslachten te hebben. Smurfin is dan ook een creatie van Gargamel.
Waar die nieuwe babysmurfen vandaan komen weet ik niet; ik ben niet vertrouwd met de recente smurfencanon.

Bij elfen is er trouwens nauwelijks verschil tussen de manlijke en de vrouwelijke exemplaren dus dat komt bijna op hetzelfde neer.
RPGbericht
door zwartgast
draak, 258 / 347
gepost: 8-1-2010
om 17u25
Antw: Xenolinguïstiek

oorspronkelijk geplaatst door HombreLoboDomesticado

Noem mij één ding dat leuk is aan elfen.


Je stijgt er een level mee als je iemand helpt, je hebt plus 1 voor vluchten en dan kan je ook vele voorwerpen dragen die niet voor andere rassen zij geschikt.
door Gersom
code monkey, 7079 / 7246
gepost: 8-1-2010
om 18u11
Antw: Xenolinguïstiek

oorspronkelijk geplaatst door HombreLoboDomesticado

Smurfen doen niet aan geslachtelijke voortplanting.

Weet ik.

Maar ongeslachtelijke voortplanting is niet meteen superieur.
Jeroen Hendrickx
door HombreLoboDomesticado
draak, 1193 / 2256
gepost: 8-1-2010
om 22u25

gewijzigd door HombreLoboDomesticado
8-1-2010 om 22u30

Antw: Xenolinguïstiek

oorspronkelijk geplaatst door Gersom

oorspronkelijk geplaatst door HombreLoboDomesticado

Smurfen doen niet aan geslachtelijke voortplanting.

Weet ik.

Maar ongeslachtelijke voortplanting is niet meteen superieur.
Wel ten opzichte van elfenvoortplanting.
Als je eeuwig leeft is voortplanting überhaupt nagenoeg overbodig.

oorspronkelijk geplaatst door zwartgast

oorspronkelijk geplaatst door HombreLoboDomesticado

Noem mij één ding dat leuk is aan elfen.


Je stijgt er een level mee als je iemand helpt, je hebt plus 1 voor vluchten en dan kan je ook vele voorwerpen dragen die niet voor andere rassen zij geschikt.
OK, dat is misschien handig, maar leuk...?
RPGbericht
door Raska
mandraak, 9879 / 10811
gepost: 9-1-2010
om 9u51
Antw: Xenolinguïstiek
Om te bewijzen dat elfen niet perfect zijn: heroquest. De elf daar kan een beetje magie en kan een beetje vechten, maar is stiekem slecht in beide disciplines. Niemand neemt die als hij er niet toe wordt gedwongen.
------------------------------------------
Productie Lines The Movie
door HombreLoboDomesticado
draak, 1196 / 2256
gepost: 9-1-2010
om 13u18
Antw: Xenolinguïstiek

oorspronkelijk geplaatst door Raska

Om te bewijzen dat elfen niet perfect zijn: heroquest. De elf daar kan een beetje magie en kan een beetje vechten, maar is stiekem slecht in beide disciplines. Niemand neemt die als hij er niet toe wordt gedwongen.
Dat laatste geldt wat mij betreft voor elk spel waar elfen in zitten.
RPGbericht
door Lolindir
lolinator, 5244 / 6329
gepost: 9-1-2010
om 13u20
Antw: Xenolinguïstiek
Of als je een uitdaging zoekt. Natuurlijk.
Warhammer 8th edition stats:
Win: 22
Draw: 2
Loss: 1
Current Streak: 17
Longest Streak: 17

Click mah poke-egg
door HombreLoboDomesticado
draak, 1197 / 2256
gepost: 9-1-2010
om 13u22
Antw: Xenolinguïstiek

oorspronkelijk geplaatst door Lolindir

Of als je een uitdaging zoekt. Natuurlijk.
Het spelen van een elf slayer is ook best een uitdaging te noemen als je in een groep elfenfans zit.
RPGbericht
door Lolindir
lolinator, 5245 / 6329
gepost: 9-1-2010
om 13u24
Antw: Xenolinguïstiek
Misschien dan gaan multiclassen naar elf-fan-slayer?
Warhammer 8th edition stats:
Win: 22
Draw: 2
Loss: 1
Current Streak: 17
Longest Streak: 17

Click mah poke-egg
door Siddin
draak, 904 / 1097
gepost: 9-1-2010
om 15u04
Antw: Xenolinguïstiek

oorspronkelijk geplaatst door Lolindir

Misschien dan gaan multiclassen naar elf-fan-slayer?


Al dat racisme hier... Mijn hart bloedt!
door Gersom
code monkey, 7082 / 7246
gepost: 9-1-2010
om 15u08
Antw: Xenolinguïstiek

oorspronkelijk geplaatst door HombreLoboDomesticado

oorspronkelijk geplaatst door Gersom

Maar ongeslachtelijke voortplanting is niet meteen superieur.

Wel ten opzichte van elfenvoortplanting.
Als je eeuwig leeft is voortplanting überhaupt nagenoeg overbodig.

Wel, of je nu een eeuwigheid leeft of niet, in een fantasy-wereld waar draken echt bestaan lijkt voortplanten mij een strikte noodzakelijkheid als je als soort niet wil uitsterven.

Ongeslachtelijk voorplantende smurfen gaan uiteindelijk de evolutionaire strijd tegen geslachtelijk voortplantende vossen, katten en marters verliezen. Minder genetische variatie leidt al snel tot evolutionaire stilstand en schadelijke mutaties.

Vroeg of laat sta je voor een tegenstander die niet zo incompetent is als Gargamel. Einde van de smurfen, maar elfen leven voort.
Jeroen Hendrickx
door HombreLoboDomesticado
draak, 1199 / 2256
gepost: 9-1-2010
om 20u45
Antw: Xenolinguïstiek
In al hun irritante saaiheid.
RPGbericht
door Gersom
code monkey, 7086 / 7246
gepost: 9-1-2010
om 23u26
Antw: Xenolinguïstiek
Saaiheid wint uiteindelijk altijd.
Jeroen Hendrickx
door Lolindir
lolinator, 5259 / 6329
gepost: 9-1-2010
om 23u35
Antw: Xenolinguïstiek

oorspronkelijk geplaatst door Gersom

Saaiheid wint uiteindelijk altijd.
Zo won ik mijn Yu-Gi-Oh! Battles ook altijd. Een gemiddeld potje met mij duurde 3x zo lang als een gemiddeld potje met een ander. Maar dat was niet omdat ik er lang over deed, meer omdat mijn deck alles dichtgooide...

Het is wel zo. In Turnbased-spelletjes kan saaiheid inderdaad een winnende factor zijn.
Warhammer 8th edition stats:
Win: 22
Draw: 2
Loss: 1
Current Streak: 17
Longest Streak: 17

Click mah poke-egg
door daanio0
draak, 1458 / 3161
gepost: 10-1-2010
om 0u06

gewijzigd door daanio0
10-1-2010 om 0u06

Antw: Xenolinguïstiek
Ik heb mijn stem veranderd in Na'vi, ik heb namelijk net de film gezien. GEWELDIG!!! Het is een mooie film, met wel 5 genres in 1, en het kaart ook nog eens het probleem aan van Nu:

Te weinig groen, en heb respect voor de wouden en alles.

Gewoonweg geniaal, en het was de volle 300miljoen van de productiekosten waard!!!

Edit: Pardon elven...
When playing an enemy that has no honor, you'll sometimes have to get rid of your own too to ensure a victory.

7th edition: W4-G2-V8
8th edition: W17-G7-V13
door HombreLoboDomesticado
draak, 1200 / 2256
gepost: 10-1-2010
om 0u53
Antw: Xenolinguïstiek
Die Na'vi lijken me veel te veel op blauwgeschilderde elfen!

Ik heb de film zelf (nog) niet gezien, maar ik heb iemand ergens zien opmerken dat hij 300 miljoen weggegooid geld vond voor een remake van Pocahontas.
RPGbericht
door daanio0
draak, 1460 / 3161
gepost: 10-1-2010
om 1u38
Antw: Xenolinguïstiek
Nee, echt niet.
Je moet hem wel in 3D zien, maar je zou er eigenlijk alleen al naar toe moeten gaan voor de prachtige omgeving, dat is gewoon geniaal gemaakt... Echt een aanrader...
When playing an enemy that has no honor, you'll sometimes have to get rid of your own too to ensure a victory.

7th edition: W4-G2-V8
8th edition: W17-G7-V13
door tombkingtoth
draak, 107 / 178
gepost: 12-6-2010
om 20u17
Antw: Xenolinguïstiek

oorspronkelijk geplaatst door Raska

Ik zou uiteraard Smurfs willen spreken. Dan kunnen er discussies in de maatschappij ontstaan over het feit of het nu kurkensmurfer of smurfentrekker is


Het is volgens mij kurkensmurfer, omdat de meesten ww worden vervangen door smurfen en de meest zn niet
"Damnation eternal awaits those who would disturb his rest! Here be the souls of those that are lost..."

Inscirbtie op de Caset of Souls in de tomb van King Setep
door jemoris
draak, 48 / 524
gepost: 13-6-2010
om 10u59
Antw: Xenolinguïstiek

oorspronkelijk geplaatst door tombkingtoth

oorspronkelijk geplaatst door Raska

Ik zou uiteraard Smurfs willen spreken. Dan kunnen er discussies in de maatschappij ontstaan over het feit of het nu kurkensmurfer of smurfentrekker is


Het is volgens mij kurkensmurfer, omdat de meesten ww worden vervangen door smurfen en de meest zn niet

Er is een hele stripserie van de smurfen geweest waarin de noord en zuid smurfen ruzie smurfden of het een smurfentrekken of kurkensmurfer was.
door tombkingtoth
draak, 108 / 178
gepost: 13-6-2010
om 13u21
Antw: Xenolinguïstiek (XL)
Is mij dan vast ontgaan ( welke kant was er voor de kurkensmurfer, dan weet ik op welk dialect ik me moet concentreren )
"Damnation eternal awaits those who would disturb his rest! Here be the souls of those that are lost..."

Inscirbtie op de Caset of Souls in de tomb van King Setep

Dit item bevindt zich in:

Mandragon > De herberg > De Mandragon Maandag Poll

Lees ook de huisregels eens moest je dat nog niet gedaan hebben.

naar boven